Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Regulamin

Producenci

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Kontakt

  • PPUH AQUAS Grzegorz Szymański
    NIP: 732-127-93-63
  • E-mail:admin@aquas.pl
  • Telefon24 721 62 63
    +48 603 864 588
  • Godziny działania sklepuponiedziałek - czwartek 8-18 piątek 8-20 sobota 8-14 niedziela nieczynny

Regulamin

1. Dane informacyjne firmy

  Sklep Internetowy prowadzony jest przez firmę PPUH  "AQUAS" Grzegorz Szymański .

a). Dane rejestrowe firmy:

PPUH "AQUAS" Grzegorz Szymański
Sierpów 16
95-035 Ozorków
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej przeprowadzony przez  Wójta gminy w Ozorkowie pod nr 498
NIP: 732-127-93-63
REGON 471489482

b). Dane  do kontaktu :

PPUH "AQUAS" 
Grzegorz Szymański
Sierpów 16
95-035  Ozorków
tel. 24 721 6263
      603 864 588

email:             info@aquas.pl
www:              www.aquas.pl
www sklep:   www.sklep.aquas.pl

c). Numer konta

Bank Spółdzielczy Ziemi Łęczyckiej w Łęczycy
64 9029 0000 0110 6193 2001 0001

2. Warunki ogólne

a). Potwierdzenie przyjęcia zamówienia nie oznacza w 100% jego realizacji. Zastrzegamy, iż z przyczyn od nas niezależnych (brak towaru u dostawców itp.) możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się problemy z realizacją zamówienia, postaramy się powiadomić o tym kupującego.

b). W przypadku kiedy kupujący żąda 100% realizacji proponujemy wybór formy zapłaty w kasie Przedpłata na konto.

c). Tym samym Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji od Sklepu Internetowego niezbędnych do realizacji zamówienia na udostępniony przez niego adres email. Użytkownik, który dokona akceptacji rejestracji w Sklepie Internetowym będzie otrzymywał informacje handlowe na temat usług, produktów i ofert specjalnych oferowanych przez Sklep Internetowy.

d). Użytkownik może udostępniać swoje konto osobom trzecim na własne ryzyko i odpowiedzialność.

e). W razie zmian w danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym. Użytkownik dokona ich aktualizacji.

f). Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych firmy "Aquas" wysyłając wiadomość email na adres: info@aquas.pl lub dzwoniąc pod numer   24 721 6263 lub 603 864 588.

g). Do zakupionego towaru zawsze dołączany jest paragon będący dowodem zakupu.
Jeśli życzycie sobie Państwo wystawienia faktury VAT prosimy o wpisanie w polu uwagi: Zamawiam fakturę VAT oraz poprawne dane do jej wystawienia. 

h). Sklep stosuje Europejski Kodeks Postępowania w Handlu Elektronicznym. Poniżej link do polskojęzycznej wersji Kodeksu:
http://www.euro-label.com/pl/kodeks/index.html

i).  Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

3. Możliwe metody złożenia zamówienia, zmiany w zamówieniu

a). Zamówienie poprzez sklep internetowy Aquas (po wcześniejszym zarejestrowaniu i każdorazowym zalogowaniem)

b). Zamówienie telefoniczne
Zamówienia można składać dzwoniąc pod następujące numery telefonów:
24 721 6263  lub 603 864 588
Koniecznie trzeba mieć przygotowane następujące dane produktów: nazwę, indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), ilość oraz cenę.

c). Zamówienie e-mailem
Przy zamówieniu składanym w taki sposób prosimy o podanie następujących informacji:
- dane produktu: indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), nazwa, ilość oraz cena
- dane do wysyłki
- telefon kontaktowy

d). Za zamówienia składane telefonicznie oraz mailowo nie są naliczane punkty za zakupione towaru.

e). Minimalna kwota zamówienia wynosi 1zł  (brutto).

f). Zmiany w zamówieniu, domówienie towaru do istniejącego zamówienia
Na prośbę klienta, przekazaną e-mailem, możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu do maksymalnie 1 dnia od jego złożenia - oczywiście jeśli zamówienie nie zostało już przez nas spakowane lub wysłane.
W tym wypadku zmiany mogą dotyczyć:
- dodania nowego produktu
- rezygnacja z zamówionego produktu

Przy wszelkich zmianach wymagamy podania indeksu produktu.

Produkty zamówione osobno po dacie jednego dnia od złożenia zamówienia, będzie traktowany jako osobne zamówienie z doliczonym kosztem wysyłki.

4. Program lojalnościowy, promocje, wyprzedaże

a). Za zamawiane produkty naliczane są punkty, które są gromadzone na koncie klienta (do wglądu po zalogowaniu).
     Za zgromadzone punkty można dokonywać zakupów w sklepie internetowym Aquas, wybierając stosowną formę  
     płatności. Nie można punktami zapłacić za koszty wysyłki.

b). Produkty objęte promocyjną ceną są wyświetlane na stronie głównej sklepu Aquas oraz w dziale "Promocje" . Za zakup tych produktów nie są naliczane punkty programu lojalnościowego.

c). Na zamówienia, na które został przyznany rabat lub zostały dodane produkty gratis nie są naliczane punkty programu lojalnościowego.

d). Za zamówienia składane telefonicznie oraz mailowo nie są naliczane punkty programu lojalnościowego.

e). W wyprzedażach nie gwarantujemy ilości większej niż jedna sztuka zamawianego towaru.

5. Formy płatności

a). Dostępne formy:
- Pobranie (płatność przy odbiorze paczki)
- Przedpłata na konto  - w wypadku niezapłacenia w ciągu 7 dni roboczych od tej daty zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
W przypadku przelewu walutowego do całkowitego kosztu zamówienie doliczany jest koszt przyjęcia przelewu przez bank w wysokości 25zł.
- Płatność gotówką w kasie firmy (realizowane przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy) ( wymago wcześniejszego uzgodnienia)

b). Przy zamówieniu składanym telefonicznie oraz e-maile domyślną  formą płatności jest  Pobranie (płatność przy odbiorze paczki).

c). Przy dokonywaniu zakupów z opcją przedpłaty na konto bankowe, przelewu należy dokonać dopiero po potwierdzeniu mailem przez osobę upoważnioną o dostępności towaru na magazynach!!!
Pierwsze potwierdzenie wysyłane automatycznie na Państwa skrzynkę jest tylko potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie osoby upoważnionej jest wysyłane po sprawdzeniu dostępności towaru!!!

6. Koszty wysyłki:
Koszty wysyłki pojawiają się w kasie po uprzednim zalogowaniu, a wyglądają one następująco:

a). Wysyłka Pocztą Polską:
Przedpłata na nasze konto, przesyłka priorytetowa - 18,00 zł*
Pobranie (płatność przy odbiorze), przesyłka priorytetowa - 22,00 zł*

* maksymalna długość paczki 1,5m
* cena odnosi się do paczek do 2kg


 b). Wysyłka kurierska firmą DPD (uzależniony od ciężaru paczki ) :
Przedpłata na nasze konto - 14zł
Pobranie (płatność przy odbiorze) - 18zł

 * cena odnosi się do paczek do 1kg

c). Jeśli Państwa Paczka jest cięższa, koszty przesyłki zostaną doliczone według ogólnodostępnych stawek Poczty Polskiej.

d). Paczki powyżej 5kg wysyłamy spedytorem ( kurierem DPD ), by koszty przesyłki przez Państwa pokrywane były niższe!!!


7. Dane prezentowanych produktów
Sklep internetowy Aquas  nie gwarantuje w 100%, iż zamieszczone na stronie sklepu Aquas opisy, specyfikacje techniczne oraz zdjęcia produktów nie zawierają błędów.
Mogą one być przyczyną nieprawidłowych danych, dostarczanych przez producentów w formie katalogów lub innych informacji handlowych oraz innych niezamierzonych błędów. Prezentowane zdjęcia czasami mogą się minimalnie różnić od ich prawdziwego wyglądu, jednak w żadnym wypadku nie zmienia to nigdy ich właściwości.
Nieścisłości i błędy nie są podstawą ew. roszczeń innych niż wynikające z przepisów aktualnie obowiązującego prawa. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy bądź telefoniczny.

8. Wysyłka, odbiór zamówienia

a). Zamówione towary z opcją zapłaty: pobranie przy dostawie towaru, zostaną wysłane do kupującego w ciągu max. 2 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia.

W znakomitej większości przypadków jest to termin nie przekraczający 24h oraz 10h dla zamówień złożonych do godziny 12:00.

Zamówienia złożone z opcją zapłaty: przedpłata na konto są pakowane po zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym koncie bankowym.
Konto to znajduje się w treści złożonego w taki sposób zamówienia oraz w zakładce kontakt.

c).W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany.
Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią inaczej.

d). Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu.
W przypadku odebrania takiej przesyłki przez klienta, sklep Aquas nie ponosi się do odpowiedzialności za wysłany i uszkodzony towar w tej przesyłce.
Pełną odpowiedzialność za tą przesyłkę i towar się w niej znajdujący przejmuje na siebie klient.

e). Podczas odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić stan zewnętrzny opakowania (czy jest kompletne i nienaruszone).
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki należy natychmiast, w chwili odbioru paczki spisać w obecności kuriera firmy spedycyjnej protokół reklamacyjny i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu.

f). Po odbiorze nieuszkodzonej przesyłki należy w obecności kuriera firmy spedycyjnej otworzyć paczkę i sprawdzić czy zgadza się jej zawartość oraz czy towary nie są uszkodzone.
W razie konieczności należy natychmiast, w chwili odbioru paczki spisać protokół reklamacyjny i szybko skontaktować się z naszym sklepem.
Uwaga! Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki bez uiszczenia opłaty.

g). Protokół, o którym mowa w podpunktach e i f jest jedyną podstawą do uznania reklamacji przesyłki wysyłanej firmą kurierską. Protokół ten musi byś spisany w chwili doręczenie przesyłki, nigdy później. Jeśli protokół zostanie spisany w innym momencie (kilka godzin po dostarczeniu paczki lub następnego dnia, reklamacja taka nie zostanie przez firmę Aquas przyjęta do rozpatrzenia).
Odpowiedni druk posiada przy sobie każdy kurier firmy przewozowej i ma obowiązek go wypełnić. Jednak należy tego dopilnować.

h). Przy wyborze formy płatności przedpłata na konto, sklep Aquas zastrzega sobie prawo do zmiany firmy dostarczającej zamówienie z Poczty Polskiej na firmę kurierską, bez obciążania klienta dodatkowymi kosztami.

i). Za opóźnienie wynikłe z winy przewoźnika sklep nie odpowiada.
 

9. Gwarancje
a). Sklep internetowy Aquas odpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt w celu uzgodnienia dalszego postępowania.

b). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne oraz wady ukryte zakupionego towaru wynikłe w czasie użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.
Uszkodzenia wynikłe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą stanowić podstaw do uznania reklamacji.

c). Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w naszym sklepie.

d). Część produktów posiada własne karty gwarancyjne wystawiane przez producentów lub importerów.
 



10. Zasady postępowania reklamacyjnego
a). Oto co należy robić jeśli sprzęt chce się reklamować:
- Podpisujecie kartę gwarancyjną imieniem i nazwiskiem
- Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem)
- Wysyłacie towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres:
   PPUH AQUAS
Grzegorz Szymański
Sierpów 16
95-035 Ozorków
- My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt, jeśli reklamacja została uznana.


* W przypadku braku karty gwarancyjnej może to uniemożliwić skuteczne zareklamowanie towaru.

b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt!!!

c). W przypadku nieuznania reklamacji przez producenta/serwis koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

d). Dniem zgłoszenia reklamacji jest dzień, w którym dotarło do sklepu zgłoszenie wysłane e-mailem.
Dniem rozpoczęcia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem. Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany do gwaranta.
W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)

W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę:
wysłać email na adres: info@aquas.pl
lub dzwonić pod numer: 24 721-62-63 lub 603 864 588
 

11. Zwroty towaru
a). Z towaru zakupionego w Sklepie Internetowym możesz zrezygnować bez podania przyczyny.
Prawo odstąpienia przysługuje konsumentowi do 14 dni od otrzymania towaru, a zwrot towaru do 14 dni od odstąpienia.
Zwracany towar musi być  kompletny w oryginalnym opakowaniu i nie nosić śladów użytkowania. Obowiązkowo trzeba dołączyć do niego otrzymany paragon. W przeciwnym razie klient otrzyma zwrot kwoty netto !!!! 

b). Wyjątek stanowią produkty należące do grupy:
- "Gazety, filmy", które nie podlegają prawu odstąpienia od umowy zawartej na odległość pod warunkiem poniżej oraz towar będący w cenach promocyjnych.

- Wyprzedaż, produkty te są sprzedawane poniżej ceny zakupu

c). Zwrot pieniędzy za odesłany towar następuje do 14 dni, od otrzymania przez przez obsługę sklepu informacji: na jaki rachunek bankowy i dane ma być zwrócona lub na jaki adres i dane ma zostać wykonany przekaz pieniężny.
Prosimy o dołączanie takiej informacji do wysyłanej paczki.

d). Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na nasz koszt!!!



 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl